Per dì chì ci sò parechji tippi di materiali per sacchetti di tè, i materiali cumuni per sacchetti di tè in u mercatu sò fibra di granu, materiale pp non tissutu, materiale per animali domestici non tissutu è materiale di carta da filtru, è
Sacchetti di tè di carta chì i Britannichi bevenu ogni ghjornu. Chì tipu di sacchettu di tè dispunibule hè bonu? Quì sottu hè una introduzione à questi tipi di sacchetti di tè.
1. Bustina di tè di fibra di mais
A fibra di granu hè una fibra sintetica fatta da granu, granu è altri amidi cum'è materie prime, chì sò furmulati apposta in acidu latticu è dopu polimerizati è filati. Hè una fibra chì cumpleta a circulazione naturale è hè biodegradabile. A fibra ùn usa micca petroliu è altre materie prime chimiche, è i so rifiuti ponu esse decomposti in diossidu di carbonu è acqua sottu l'azione di microorganismi in u terrenu è in l'acqua di mare, è ùn inquinanu micca l'ambiente glubale.
2. Sacchettu di tè in materiale pp non tissutu
U materiale pp hè polipropilene, chì hè un polimeru biancu latteu altamente cristallinu senza cesellatura, inodore è senza sapore. U poliestere PP hè un tipu d'amorfu, u so puntu di fusione deve esse superiore à 220, è a so temperatura di forma termica deve esse circa 121 gradi. Ma postu chì hè un polimeru macromoleculare dopu tuttu, più alta hè a temperatura, più chjuca hè l'analisi.
Più grande hè a pussibilità d'oligomeri, è a maiò parte di queste sustanze ùn sò micca bone per a salute umana. Inoltre, secondu l'usu di u cliente, l'acqua bollente hè generalmente à 100 gradi, dunque i bicchieri di plastica generali ùn saranu micca marcati cù più di 100 gradi.
3. Sacchettu di tè in materiale per animali domestici non tissutu
Cum'è materiale d'imballu, u PET hà una eccellente resistenza à e alte è basse temperature. Pò esse adupratu per un bellu pezzu in a gamma di temperature di 120 gradi, è pò suppurtà temperature elevate di 150 gradi per un usu à cortu termine. A permeabilità à u gasu è à u vapore acqueo hè bassa, è hà una eccellente resistenza à u gasu, à l'acqua, à l'oliu è à l'odori particulari. Alta trasparenza è bona lucentezza. Ùn hè micca tossicu, senza gustu, hà una bona igiene è sicurezza, è pò esse adupratu direttamente in l'alimentu.
4. Sacchetti di tè fatti di carta da filtru
In più di a carta da filtru aduprata in i laboratorii generali, ci sò parechje applicazioni di carta da filtru in a vita di tutti i ghjorni, è a carta da filtru di caffè hè una di elle. A carta da filtru nantu à u stratu esternu di a bustina di tè furnisce una alta morbidezza è resistenza à l'umidità. A maiò parte di e carte da filtru sò fatte di fibre di cuttone, è ci sò innumerevoli picculi fori nantu à a so superficia per chì e particelle liquide possinu passà, mentre chì e particelle solide più grande ùn sò micca mintuvate.
5. Sacchetti di tè di carta
Una di e materie prime aduprate in questu sacchettu di tè di carta hè l'abaca. Stu materiale hè finu è hà fibre lunghe. A carta prodotta hè forte è porosa, creendu cundizioni adatte per a diffusione di u sapore di tè. L'altra materia prima hè una fibra plastica termosaldabile, chì serve per sigillà u sacchettu di tè. Stu plasticu ùn principia à scioglie finu à ch'ellu hè riscaldatu à 160 ° C, dunque ùn hè micca faciule da disperde in acqua. Per impedisce chì u sacchettu di tè stessu si dissolva in acqua, si aghjusta ancu un terzu materiale, a pasta di legnu. Dopu chì a mistura d'abaca è di plastica hè stata sgocciolata, hè stata rivestita cù un stratu di pasta di legnu, è infine messa in una grande macchina di carta longa 40 metri, è cusì hè nata a carta per sacchetti di tè.
Data di publicazione: 18 di nuvembre di u 2021